Znáte to...?

4:22

Znáte to, když máte takovou tu nepřemožitelnou kreativní chvilku, kdy prostě musíte něco vytvořit, ale nevíte co, protože kreslit neumíte, o skládání hudby se vám může jenom zdát, na focení nemáte dost dobrý foťák a jediné, co se vám kdy sem tam povedlo, bylo dostat na základce jedničku ze slohu? Možná, že ne, ale já se s tím už nějakou tu chvilku potýkám. A tak přemýšlíte a říkáte si: Co bych tak mohla udělat, když vlastně nic moc neumím?
Uhm... flashback do minulosti, která se udála zhruba před třemi až čtyřmi minutami Vám právě pomohl zjistit, jak zhruba se stala existence tohoto blogu. Upřímně, nevkládám do něj přílišné naděje. Musím totiž přiznat, že tohle není jeden z mých prvních blogů a taky musím přiznat, že ani jeden z nich neskončil příliš lichotivě. Rozhodla jsem se totiž, že by bylo barbarské prodlužovat to jejich mizerné přežívání a proto jsem je raději smazala. Třeba to ale bylo tím, že jsem byla příliš mladá a nepřemýšlivá a nevzdělaná (ne, že by to teď snad bylo lepší), takže z toho konečně něco vznikne!

Snad ještě k tomu, co že je to vlastně to prapodivné "ctvrthrst" a proč zrovna Travel club for alcoholics. Jedna z věcí, ve které jsem extrémně a když říkám extrémně, myslím opravdu opravdu opravdu extrémně špatná je vymýšlení názvů a jmen (až jednou budu mít dítě, bude se jmenovat "Todítěcosenarodilov9:31). Račte se přesvědčit tím, že si znovu přečtete ty názvy. Ctvrthrst je samozřejmě správně česky čtvrthrst, což mě zaujalo proto, že je to jedno z nejdelších českých slov bez jediné samohlásky. Žůžo, no ne? To je přesně slovo, kterým chcete pojmenovat svůj blog. A dále Travel club for alcoholics je prosím jedno z prvních slov, které na vás vybafne, když otevřete mou mobilní aplikaci "Anglický slovník." To je prostě bisár. Tududum...

Proto, abyste se dozvěděli, jak se bude vyvíjet nestálý živůtek téhle malinkaté těčičky mezi blogovými velikány mě nezapomeňte občas navštívit a zanechat pochvalný nebo hanlivý (nebo vlastně jakýkoli) komentář pod budoucími články.

Zatím se mějte, těším se na vás! =^-^=


You Might Also Like

9 komentářů

  1. Ahoj, ja se sem dostal prave proto, ze jsem si chtel vyhledat ten Travel club for alcoholics, protoze to mam taky v anglicko-ceskym slovniku :-) Tak jsem si precetl Tvuj clanek a uplne se vidim v ty casti, kde pises, ze jediny, v cem jsi byla dobra, byla obcas jednicka ze slohu :-) A taky se asi ucis anglictinu, coz ja taky. Takze uz toho mame dost spolecnyho..nebudeme kamosi? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, tedy, nejprve děkuji za odezvu;) Vážně jsem nečekala, že by na tenhle napůl mrtvý blog ještě někdo narazil.
      Každopádně jasná páka, nový kamarády si dělám jedině ráda!!

      Vymazat
  2. No a jak spolu budeme komunikovat? Bojim se napsat email do verejnych komentaru...no ale...kdyztak napis na chilliluk@.....gmail.com ....ty tecky tam samozrejme nepatri, to jen aby ten mail nevyhledali nejaci chytraci, kteri na internetu shani emailovy adresy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci taky kamarády😂
    honza1vesely2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. honza1vesely2@gmail.com
    Tady je můj mail já chci taky kamarády😂

    OdpovědětVymazat
  5. honza1vesely2@gmail.com
    Tady je můj mail já chci taky kamarády😂

    OdpovědětVymazat
  6. Tp je sranda, taky jsem se sem dostala pres slovnik cj - aj😀

    OdpovědětVymazat
  7. Já chci být s vámi taky kamarád :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, to už je slušnej mem, to v tom slovníku.
    PS.: Nevycestujem někam zapařit?

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Popular Posts