Já a moje veganská výzva!

8:14

Již nadpis napovídá, o čem bude dnešní článek. O tom, jak jsem se rozhodla, že se celý měsíc budu stravovat pouze veganskou stravou.



Jak mě to vlastně napadlo? Těžko říct. Snad mě inspiroval někdo z mých přátel, nebo jsem se prostě nudila a rozhodla se, že by to chtělo v životě trochu změny a vzhledem k tomu, že láska k jídlu tvoří podstatnou část mého života, proč nezačít rovnou u něj?!
Říkala jsem si, že je to B L Á Z N O V S T V Í  skvělý nápad, tak jsem do toho hned šla! Předem nutno podotknout, že já jsem ten poslední člověk, o kterém byste si mohli myslet, že bude veganem. Ač se za to cítím špatně, tak i přes trudné osudy zvířat mám maso poměrně ráda, mléko a mléčné výrobky zbožňuji a ani vejce mi nevadí. 
Kdybyste někomu z mých přátel nebo rodiny před pár dny řekli, že se ze mě na měsíc stane vegan, pravděpodobně by se složili na zem s křečemi v břiše ze smíchu, proto je to velmi zaskočilo. Abych na sebe ale neházela jen špínu, mám vážně ráda zeleninu a ovoce, bez jablek bych nemohla žít a rajčata jsou skoro moje modla, jen skutečně nejsem zvyklá na to, že tvoří 80 % mého jídelníčku. 

Jak jsem zjistila hned první den, chce to hodně vůle a sebeovládání, pokud žijete někde, kde je vždy spousta dobrého neveganského jídla. Musela jsem tedy ihned ambiciózně vyrazit do obchodu a nakoupit si spoustu zeleniny, ovoce, luštěnin, ořechů a všeho, čím si nahradíte to, co vaše tělo bezpodmínečně potřebuje. Už první večer jsem si osahávala hlavu, jestli mi tam náhodou nepučí králičí ušiska, jak jsem tam tak seděla u jídelního stolu a chroupala svou večerní dávku salátu.
Druhý den přišla první rána. Při jedné příležitosti jsme s rodinou navštívili restauraci, kde si všichni objednali ty největší skvosty a já, i přesto, že jsem si prohlédla jídelní lístek ze všech stran, pro sebe nenašla nic jiného, než.... salát. Což by na tom nebylo to nejhorší, kdyby i ten jediný salát, který tam měli, nebyl se sýrem, jež jsem pak složitě vyoperovávala, abych se vůbec najedla.

Říkám vám, lidi, kteří se tváří při jedení salátu takto:


neexistují. To je hloupost! Takhle to vypadá ve skutečném světě:


Nu, dost bylo srandy. Jestli jste si někdy mysleli, že utáhnout auto v zubech je těžké, zřejmě jste ještě nezkusili být veganem. Skládám poklony těm, kteří jsou vegany dlouhodobě, ať už jen z hecu, kvůli přátelům, z morálního přesvědčení a bůh ví, čeho všeho dalšího. Já mám za sebou týden a už to mi přijde jako staletí, ale jsem rozhodnutá dodržet to až do konce a kdo ví, třeba se mi to i zalíbí a zvládnu pak žit z rostlinných zdrojů až do konce života (spíš ne). 

A co vy, drazí čtenáři? Máte za sebou také nějakou drastickou dietu, nebo se na ní třeba chystáte?
Neváhejte mi napsat do komentářů!

Loučím se =^-^=

P.S.
Držte mi palce!

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Dobrý den, všichni, mé jméno je Safa El Sadat, jsem ženatý 20 let s manželem a máme dva syny, starší 16 let a mladší 11 let. Můj manžel mě hodně miloval, ale dostalo se do bodu, kdy se zapojil do záležitosti se ženou, která je její spolupracovnicí. Nikdy jsem si to nepředstavoval, ale nějak se změnil jeho postoj ke mně a dětem, jeho pozdní příchod z práce mě přemýšlel o tom, že i na mém 20. výročí svatby v březnu se držím dál od sexu, jak to slibujeme na svatbě Den výročí, 15 dní před výročí svatby přiznal, že ano, že měl sex se svým spolupracovníkem. Přivedl ji do mé postele, když jsem byl na práci, to znamená, že mé pocity byly pro něj naprosto bezcenné, můj duševní stav je plný utrpení, myslím, že nemůžu zapomenout a obnovit bolest, tato žena měla plnou kontrolu nad ona a já jsem nikdy nechtěla dělat to s násilím, ona chce vyhrát mě, zatímco ona je rozvedená, ona říkala, že ona žárlí na náš vztah a ona zničí mě tím, že vezme mého manžela. Musel jsem o tom diskutovat s přítelem, který mě požádal, abych našel dobré kouzelnické kouzlo, v první řadě jsem nikdy nevěřil v tento pravopis, ale musím to zkusit, až když jsem narazil na email PROPHET NOSA UGO na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem, aby si vzali zpět a pomohli opravit vztah a učinili lidi šťastnými ve svém vztahu a některých dalších příbězích týkajících se Duchovní nemoci a více, vysvětlil jsem mu jeho situaci a pomohl mi provést nějaké modlitby, některé bylinky a kořeny a malá oběť, kterou jsem udělal, a do 7 dnů se vrátil, aby se omluvil a bylo to pro mě jen zázrak, jsem rád, že mi pomohl a já mohu hrdě říci, že můj manžel je se mnou znovu a teď je se mnou zamilovaný jako nikdy předtím.
    Potřebuješ nějakou pomoc ve svém vztahu, jako dostat zpátky svého muže, manželku, přítele, přítelkyni, vyhrávat loterie, bylinný lék na nemoc, HIV, pohlavně přenosné choroby, astma, artritidu, Fybroid, mrtvici nebo jakýkoli druh nemoci, duchovní problém , Propagace pracovních míst, diváci, kteří čtou můj příspěvek, který potřebuje pomoc, pokud jde o jakékoliv životní výzvy, by měli kontaktovat společnost PROPHET NOSA UGO a budete rádi, že jste to udělali.

    E-mail: nosaugotemple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040
                         +17207992813

    OdpovědětVymazat

Like us on Facebook

Popular Posts