Neměl by to být spíš Equalismus?

11:12

Původně jsem vůbec neměla v plánu tahat na svůj blog taková vážnější témata, ale postupem času jsem si uvědomila, že i přes svou kreativní, nadšenou náladu vlastně nevím o čem bych měla psát. Vzhledem k tomu, že tonoucí se i stébla chytá, rozhodla jsem se k napsání tohoto článku, nebo bych to spíš asi měla nazvat svou úvahou, či nejlépe jen svým bezvýznamným názorečkem, abych tím snad někoho neurazila.

Nuže, o čem že to vlastně dnes bude?

Feminismus? (Čte-li to nějaký muž, prosím, nezavírejte stránku s beznadějným povzdechnutím, kam že to ty dnešní články spějí a dejte mi ještě šanci =^-^= Díky!)

Nuže vězte nebo ne, ani já nejsem zrovna příznivcem tohoto hnutí, obzvlášť, když už zachází do extremistických mezí, což ovšem zase neznamená, mou jedinou modlou by byli jedinci mužského pohlaví. Jednoduše, jsem zastánkyně silných, nezávislých a chytrých žen, které si dokáží stát za svým a nenechají se jen tak "uťápnout" nějakým moulou, ale všechno má své meze! Zároveň nemůžu vystát chlapce, kterým jejich nejdražší polovička vnutí kabelku a oni ji pak celý den po městě tahají jako poslíčci. (Holky, nedělejte to, to je děsný. Nechte si klidně otevřít dveře a sundat kabát, ale tohle je přece fuj!)
Napadlo mě to totiž jednou, když jsem projížděla jednu stránku a narazila na ní na tento obrázek: 



Prosím, nesmíte ten obrázek brát příliš vážně a snad mne hanit za jeho použití, protože jsem si o něm cosi zjistila a je to fotka z jedné demonstrace, kde se jednalo o vážnější téma, avšak už jen to, že dokáže nasprejovat něco takového na banner a vyjít s tím na ulici mě absolutně zaráží.
"Dží-zs" co to vůbec je? Odzbrojte policisty, ozbrojte feministky. Šmankote, tak na takovém světě bych nechtěla žít ani já a to je co říct, protože přežiju kde co. Kdo by něco takového vůbec psal a ještě s tím chodil demonstrovat?


Pravdou je, že jsem velice tolerantní, LGBTQ+ friendly, beru většinu názorů jako názory a málokdy se nechám něčím rozčílit, ale jestli mě něco dokáže přivést k šílenství, je to radikální feminismus.
Původní vize feminismu se zrodila už dávno, kdy nebojácné sufražetky bojovaly za práva žen, požadovaly rovnocennost s muži, volební práva a právo nástupu na univerzitu. Obdivuji ty ženy, které bojovaly za takovou věc, jež je už pro dnešní generace kolikrát samozřejmostí, ale tady to mělo skončit a nepokračovat.
Na většině místech v dnešním světě má žena stejné právo být zvolena do pozic, ve kterých převládají muži. I já znám několik dívek/žen, které se slepě a zuřivě dožadují, aby byla místa na těchto pozicích vyrovnána stejným počtem žen vůči mužům, nebo dokonce více žen (Prosím? Kam že se poděla ta rovnost, o kterou se to tu tak mocně feministky snaží.), což mě nutí se chytat za hlavu, uši, oči a vůbec... radši se stáhnout a nezačínat hádky se zaslepenými lidmi. OK. Možná to tak je proto, že muži jsou většinou o něco odolnější stresu, nehysterčí tak často jako my (pardon dámy) a nerozhodnou se po pár měsících na důležité pozici, že se jim vlastně chce založit rodinu, otěhotnět a nechat práce.
Proč, když se některé z nich tak moc dožadují rovnosti, nejdou do lesa dělat dřevorubce a nepřevlékají se v šatně spolu s muži? Proč vlastně máme oddělenou olympiádu a obecně sporty, když by podle feministické vize měly ženy být rovné mužům? Všichni by pak sportovali sobě rovní. Nevím, čím to je, ale něco mi říká, že by to ženský pěkně projely. A že by se pak všichni vztekali, že je to nefér? Ale to je to, čemu se říká úplná rovnost, no ne? 


Vzhledem k tomu, že jsem poněkud vědecky založena, zastávám názor, nebo spíše fakt, že jsme odlišně "zkonstruovaní" z nějakého důvodu a že muž a žena mají ve světě svůj účel a své postavení. Ženy by neměly být dřevorubci a muži se málokdy hodí na post sekretářky. Měly bychom si vážit toho, co máme a neusilovat agresivně o nesmyslné kvóty.
Zároveň neházím samozřejmě všechny feministky do jednoho pytle, spousta má určitě své důvody k feminismu a spousta z nich zároveň bojuje za dobrou věc, za smysluplnou "rovnost" a za práva žen.

Takže... Všeho s mírou!

Pokud jste to dočetli až sem, jsem nesmírně potěšena a doufám, že jste se v nepřehledném proudu mých myšlenek neztratili, neotrávilo vás to, neznechutilo a i kdyby, berte to prosím jen jako můj názor, vymažte to ze svých hlav a nezavrhujte mě. Snad napříště vymyslím něco lepšího a zábavnějšího.



To je ode mě prozatím vše (Naštěstí, že jo?).
A co vy? Jaký máte názor?

Děkuji za přečtení =^-^=

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Popular Posts